donderdag 24 mei 2012

Als de man van huis is...

Mijn Lief is weg voor het werk. Twee avonden op rij alleen thuis, achter mijn naaimachine...
En nu in de zetel met een glas wijn, om mijn blog aan te vullen.  :-)

Gisteren een broek gemaakt van allemaal restjes. Alweer het patroon dat hier en hier al voorkwam, maar een lange versie (geen short deze keer wegens de vrij zware stof) en daarom ook wat versmald. De basisstof is een restje van deze, de stof voor de zakjes is een restje van deze.






En vandaag maakte ik nog eentje. Zelfde patroon als hierboven, maar nu wel weer de short, voor die knieƫn, weet je wel?! En stof die overbleef na deze.



Volgende week is mijn Lief vier avonden op rij weg. Dat belooft!
Wie weet gaat die stapel 'restjes' dan toch nog eens slinken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten